miercuri, 2 iunie 2010

One more word and you won't survive



Si cine credea ca totul o sa se termine intr-un mod atat de stupid ? Era un cosmar. Ceva din care ea facea parte acum. O lume noua, o lume in care ea nu era nimic mai mult decat un pion... un pion ce incerca sa se faca observat. A revenit la realitate din " lumea ei roz " mai repede decat se astepta. Nu stia cum sa reactioneze, nu stia ce trebuia sa faca. Era ceva nou petru ea. Trebuia sa faca fata tuturor provocarilor ce o intampinau. Trebuia sa lupte zi de zi. Era o fire puternica. Stia ca o sa reuseasca indiferent cat de mult o va costa asta.


Ti-am spus sa taci. Nu are rost sa te certi cu mine acum. E vina ta ca am ajuns aici. Vina ta ca n-ai stiut sa ma tii departe de tine, desi erai sigur de cum o sa se sfarseasca. Vina ta ca m-ai mintit in felul asta. Vina ta ca nici in ziua de azi nu stii exact ce vrei. Vina ta ca nu ai recunoscut la momentul potriviti ca ma iubesti. Vina ta ca ne-am irosit timpul in felul asta. Vina ta ca nu am stiut cum sa dam un strop de magie a ceea ce a fost, candva. Vina ta ca norii erau gri, iar zilele verzi. Vina ta ca nu ai stiut cum sa ma tii aproape si m-ai lasat sa descopar singura cum e lumea defapt. Vina ta ca asta ne-a dus la puctul final. Vina ta ca eu m-am lasat inca din prima zi, prada vointeilor si gandurilor tale. Vina ta ca nu ai stiut cum sa ma iei, cum sa ma pastrezi si cum sa continui ceva atat de pretios alaturi de mine. Vina ta ca totul capata o nuanta mai placuta privita de undeva de sus. Vina ta tot universul meu depinde de existenta ta. Vina mea ca nu am stiut cum sa ma feresc din calea ta si am ajuns astazi aici, fara nimic doar cu sarutul moritii apropiindu-se din ce in ce mai mult de mine.

PS: One more word and you won't survive
And I'm not scared of your stolen power
I see right through any hour

Un comentariu: