duminică, 5 iunie 2011

Reality vs. Dreams

        Incearca sa vezi viata prin ochii mei.
        Incearca sa te pui cateva secunde in locul meu.
   Incearca sa intelegi fiecare gest pe care il fac.
   Incearca sa ma privesti intr-o zi dintr-o alta perspectiva.
       Incearca sa gasesti sensul ascuns al cuvintelor pe care ti le rostesc.


       Poate ca exista momente cand ma consideri pierduta in gandurile mele, fara ca eu sa-ti acord cea mai mica atentie. Te inseli. Lantul gandurilor mele se bazeaza numai pe o iluzie in care tu si eu suntem omniprezenti. Poate ca nu tot timpul sunt in cea mai buna dispozitie dar pentru ca tu esti langa mine, imi da o stare de liniste, fericire ....chiar daca nu ma exprim asa cum ai vrea tu.
      Poate ca majoritatea timpului mi-l petrec visand ... si de multe ori tind sa cred ca lumea din mintea mea poate deveni intr-o buna zi realitate. Poate ca ma complic prea mult si deja dau in cealalta extrema. Imi imaginez tot felul de situatii care incep cu intrebarea " ce-ar fi daca ... ? " Si acest proces poate continua ore in sir, fara ca eu sa-mi dau seama...pentru ca de multe ori lumea din vis este atat de minunata. Dar la ce folos....cand totul nu este decat in imaginatia ta?

      Dar, intr-un final...am ajuns la concluzia ca viata reala este cu mult mai extraordinara. Atunci cand esti inconjurata de persoanele pe care ti le doresti, atunci cand te poti plimba fara griji "under the moonlight" cu o persoana speciala...atunci cand totul se aseamana usor usor ...cu ceea ce obisnuiai sa visezi tu candva. Iar la sfarsit...poti afirma fara nici o retinere ca intr-adevar .... realitatea este mult mai buna decat un simplu vis. Pentru ca acum ai totul langa tine, tot ce iti poti dori este al tau.







Un comentariu:

  1. ahhh! i miss your blog so much! you need to come back and always blog!! i had a time for a few months where i didn't post much, but i'm back in action and i've realized how much i've missed it!!

    allisterbee.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere