luni, 20 decembrie 2010

Christmas love ♥



"It's so easy. To think about Love. To talk about Love. To wish for Love. But it's not always easy. To recognize Love. Even when we hold it...in our hands." 

Am incercat sa fiu indiferenta. Am incercat sa evit orice situatie in care sa stau prin preajma lui. Am incercat sa ma gandesc la el ca la ceva ireal. Am incercat sa vorbesc despre el ca si cum nu mi-ar pasa. Am incercat sa ma rezum la gandit si atat. Am ajuns sa mi-l doresc. Dar am spus stop. Chiar daca ar fi existat ceva...cine ar fi crezut in asta ? Era la un pas de mine. Am renuntat.

Se apropie Craciunul. Si parca in spiritul asta de sarbatoare, ascultand zi de zi colinde si vazand in jur oameni ce roiesc in cautarea cadourilor perfecte, cupluri ce se plimba in miez de noapte sub luminitele din Copou alaturi de fulgi de zapada ce ii invaluie in fiecare secunda, scufundandu-se din ce in ce mai mult in lumea lor si uitand pentru cateva momente de realitate...parca imi vine din ce in ce mai mult sa regret deciziile care le-am luat si pesimismul ce l-am abordat de fiecare data. Acum ce as putea dori mai mult decat o plimbare pe Copou, un cadou dragut si sentimentul ca sunt cu adevarat iubita de acea persoana ?




    
      Zambetul, indiferenta, privirea, gesturile...sunt doar un cod pe care incerc sa-l descifrez. 
      Incerc. 
      Dar de fiecare data rezultat este unul paralel.
      Calculele sunt gresite, nimic nu are sens si eu incep prin a pune
      noi intrebari
      noi interpretari
      noi iluzii
      noi drame ...

So this is Christmas
And what have you done
Another year over
A new one just begun
And so this is Christmas
I hope you have fun
The near and the dear ones
The old and the young





2 comentarii:

  1. thanks for the comment lovely! miss you! hope your holidays are bright!!

    allister bee blog

    RăspundețiȘtergere
  2. I'm sending good Christmas thoughts your way, dear! Despite everything, I hope your coming days are filled with many good moments.

    RăspundețiȘtergere