miercuri, 8 decembrie 2010

Everything I do ...




Obisnuiam sa iti urmaresc fiecare pas, fiecare gest, fiecare privire, fiecare cuvant. Orice avea legatura cu tine pur si simplu ma obseda. Imi erai drag. Puteam spune ca tu detineai punctul de plecare si de oprire pentru fiecare miscare a mea. Tu nu ai observat asta. Aveai alte interese, alte ocupatii. Ce eram eu pentru tine?  Nu ti-a pasat. Nu te-a interesat sa ma cunosti. Am refuzat sa ma prezint in fata ta sub un motiv banal. Vroiam ceva nemaintalnit. In zadar ma chinuiam.

Uneori...totul e facut pentru a nu putea obtine. Rezumandu-te asadar la visare...la speranta....ca intr-o zi, vei putea avea ce iti doresti. 

Credeam in iubire. Tu doar o treceai cu vederea. Era NIMIC pentru tine. Dar eu voi face tot posibilul sa iti schimb parerea. 



Everything i do
I do it for you. 

3 comentarii:

  1. Sigh, love is hard, and foolish and yet can be so rewarding...Sending good thoughts as you go through this!

    RăspundețiȘtergere
  2. Love is complicated.. can be rewarding in the end.

    ***** Marie *****
    allthingsmarie.com

    RăspundețiȘtergere
  3. i love this. it's so pretty and so so lovely!!

    allister bee blog

    RăspundețiȘtergere